Zelfs in deze tijden durven ondernemers een nieuw bedrijf opstarten in de pretparkbranche. Daar begint het verhaal van BoldMove Nation. Creatieve geest Benoit Cornet en managing partner and “Queen of Happy Hearts” Anja D’Hondt brengen met hun aanpak voor elk wat wils. Een bijzondere dark ride, een volledig indoor pretpark of liever een experience center? Bij BoldMove ben je aan het juiste adres!
Creating Happier Worlds
Nu de parken weer meer bezoekers mogen binnenlaten en de inkomsten weer omhooggaan, wordt het een streefdoel om die stijgende lijn aan te houden. Vandaar wordt investeren belangrijk om bezoekers te blijven prikkelen voor een nieuw bezoekje. Uiteraard heeft niet elk park het budget om een grote nieuwe achtbaan te bouwen, waardoor er kan gekeken worden naar alternatieven zoals een bijzondere dark ride of een volledig nieuw concept. Bij BoldMove Nation ben je daarvoor aan het juiste adres.
Niet alleen parken, maar nog andere branches zitten met uitdagingen. Winkelcentra bijvoorbeeld hebben meer dan ooit concurrentie van online winkels. Ook daar kan het bedrijf een antwoord bieden met attracties op maat, een volledig indoor pretpark of een experience center. Laten we die laatste even wat dichterbij bekijken aan de hand van één van de concepten van het bedrijf: Houba City.
Bij Houba City ligt de focus op VR, AR en interactieve attracties. Niet zo zeer mechanische attracties, maar wel attracties in een volledig gethematiseerde omgeving. Ze brengen het onder de noemer ‘Urban Experience Center’. Daarbij kan dit aangepast worden, indien nodig, aan de wensen van de klant en in lijn met de voorziene ruimte. Dit ofwel permanent of eerder in een pop-upversie. In de hoofdrol vinden we niemand minder dan Marsipulami, een leuk figuurtje uit de catalogus van MediaToon (ook Parc Spirou haalde daar heel wat figuren uit) dat jong en oud aanspreekt…